Vastgoedbrein

De hele dag zijn wij bezig met vastgoed, we dromen er zelfs over. Of het nu om een woning, een kantoorgebouw of een winkelcentrum gaat; ons hart ligt bij vastgoed. Dagelijks denken wij na over hoe wij vastgoedprojecten in de markt kunnen zetten. Hoe kunnen we een winkelcentrum als Cruquius Plaza op de juiste manier promoten? En hoe zorgen we dat de USP’s van Oer Hollands Wonen op de juiste manier worden vertaald?

Allemaal vragen waar we ons dagelijks mee bezighouden… en waar we ook een antwoord op hebben. Zo maken we met de Quickscan een inventarisatie van een winkelcentrum, zodat aandachtspunten aan het licht komen. Met de Frisse Blik werpen we letterlijk een frisse blik op bestaande woningbouwprojecten. Waarom verkopen de woningen niet en hoe zorgen we dat dit project op de juiste manier wordt gecommuniceerd? Voor ieder project een passende oplossing!

Quickscan

Wat ervaart een consument bij een bezoek aan uw winkelcentrum? Is het winkelcentrum goed te vinden? Zijn de winkels goed herkenbaar en wat vindt de consument van de sfeer en de identiteit? Heeft het winkelcentrum de juiste ‘Line of Desire’? Allemaal vragen waar u als eigenaar een antwoord op wilt.
Met een Quickscan wordt uw winkelcentrum op een groot aantal punten getoetst. De scores op het gebied van ‘zichtbaarheid’, ‘uitstraling’ en ‘identiteit’ worden geïnventariseerd en vertaald naar een Scan Rapportage. Deze rapportage geeft aan op welke punten uw winkelcentrum nog aandacht nodig heeft. Hiermee kunt u als eigenaar, beheerder of winkeliersvereniging aan de slag.
Door middel van de Quickscan hebben wij voor winkelcentrum Beverhof een opvallende identiteit neergezet en draagt onder meer de signing bij aan een positieve uitstraling en winkelbeleving.

Frisse Blik

U begrijpt er niets van! Een prachtig project en een uitstekende locatie, maar nog altijd zijn niet alle woningen verkocht. En dat dreigt nu echt een probleem te worden omdat de bouw binnenkort start. Of nog erger: de woningen zijn al opgeleverd. Afprijzen is een mogelijkheid, maar wat levert dat op?
Helaas is dit een veel voorkomend probleem. Het kan natuurlijk aan de economische omstandigheden liggen of de onzekerheid van de consument, maar hoe verklaar je dan dat andere projecten wél verkopen? Over de oorzaken hoeven wij u niet te informeren, maar wij hebben wel de oplossing voor u!
Zo hebben wij met een Frisse Blik gekeken naar het project Maathuren in Ridderkerk. Met Maathuren heeft Elba-Rec een concept ontwikkeld waarbij huurders de voordelen van kopen optimaal kunnen proeven. Dit doen wij als een buitenstaander, maar wel met verstand van zaken. Als specialist in vastgoedcommunicatieprojecten staan wij aan de wieg van menig succesvol verkoop- of verhuurtraject. In slechts vier stappen helpen wij u naar een succesvolle verkoop!

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met Arjan Ankerman, a.ankerman@elba-rec.nl