Branding

Hoe val je tegenwoordig nog op in de menigte? Hoe zorg je dat mensen je naam onthouden? Bij branding draait het om de kracht van het logo en wat dit voor anderen kan betekenen. Een krachtig logo blijft hangen. Mensen associëren bepaalde gedachten met een merk en bepalen of ze zich kunnen en willen identificeren met een merk.

Voor winkelcentra, maar ook voor vastgoedprojecten zijn wij altijd op zoek naar de juiste branding. Hoe geven we het logo vorm? Welke pay-off zetten we in? Welke kleuren en lettertypes gaan de overhand voeren? Allemaal vragen waar we ons mee bezighouden tijdens het brandingproces. Belangrijk uitgangspunt bij branding is dat er een verhaal achter zit, een gedachte. Vanuit daar trekken wij een duidelijke lijn voor ieder merk!

Een goed voorbeeld van een sterk merk is Oer Hollands Wonen. In de omgeving van Deventer is dit project uitgegroeid tot een merk met een opvallende en eigentijdse huisstijl die staat voor kwalitatief goede woningen in een fantastische omgeving. Hier kan men kortom nog echt oer-Hollands wonen!

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden rond branding? Neem dan contact op met Arjan Ankerman,a.ankerman@elba-rec.nl of Jessica van Breda, j.vanbreda@elba-rec.nl